Gyakran Ismétlődő Kérdések
Rendelését leadhatja az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
- bolti rendelés esetén a +36 20 468 6485 telefonszámon, a bolt@konigin-trade.com e-mail címen
- gépek rendelése esetén belföldről a +36 30 345 5165 telefonszámon, e-mailben a kereskedelem@konigin-trade.com
- külföldről a +36 30 336 6436 telefonszámon, a sales@konigin-trade.com e-mailcímen
webshopunkon keresztül: konigin-trade.com
A kisebb alkatrészek/egységek esetében a legegyszerűbb megoldás, ha cégünk címére csomagként elküldi, majd javítást követően visszapostázzuk Önnek.
Ha az egész gép meghibásodásáról van szó, telefonos bejelentkezés alapján fogadjuk Önt a telephelyünkön, szervízelést követően hazavihető a gép.
Amennyiben a távolság miatt nem megoldható, hogy elhozza hozzánk a gépet, kérje kollégánk segítségét, aki felveszi az adatait, és megszervezi a gép elhozatalát és javítás utáni visszaszállíttatását.
Nem rendeltetésszerű használat. (Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhajtás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak megfelelő felhasználás).
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túl-áram, elektrosztatikus -behatás).
A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés található.
A garancia nem vonatkozik az üzemszerűen kopó alkatrészekre (csapágy, fűtőszál, ékszíj), az ezen kopó alkatrész által okozott járulékos meghibásodásokra és a külső behatás által előidézett meghibásodásokra sem.
Nem tudjuk garantálni az üveg épségét szállításkor, ezért csak személyes átvétel lehetséges.
Kérjük hívja fel üzletünket és az eladónkkal beszélje meg, hogy milyen méretű ruhát szeretne. A jó méretű ruhát feladjuk és egyúttal az eladónk kér egy visszárut a fuvarozónál ami visszahozza a rossz méretű ruhát. Ezért kérjük, hogy mire megérkezik a futár legyen szíves a ruhát csomagolással lássa el.
Kérjük hívja fel üzletünket és jelezze az eladónknak, hogy az Ön által rendelt termék nem felel meg az igényeinek. A terméket vagy kicseréljük, vagy ha nincs olyan termék, ami megfelelne, abban az esetben visszatérítjük a termék vételárát.
Előfordulhat, hogy a szállítás során megsérül a megrendelt termék. Ez esetben kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az eladónkkal és beszéljék meg, hogy a sérült termék helyett kér-e másikat vagy szeretné, hogy fizessük vissza a termék vételárát.